Studerende og studentermedhjælpere

Finansforbundet er gratis for alle studerende som har en studiemæssig relevans imod finans og/eller økonomi. De får som medlem bl.a. adgang til følgende: kurser til medlemspriser, Dansk IT, mentorordning og særlige tilbud udviklet for studerende. Særligt for dem, der har studiejob i sektoren, er der adgang til alle de samme ydelser som betalende medlemmer (på nær sommerhuse).

​Finansforbundet samarbejder med studerende på CBS, ITU og erhvervsakademierne om at udvikle de bedste tilbud til unge. Den studerende er måske allerede medlem af DJØF/IDA, men kan sagtens tilføje Finansforbundet og bruge studietiden til at vurdere udbyttet.

Husk at vise Finansforbundet Students på Facebook, hvor indholdet er målrettet studerende.

Hvervematerialer

Opslagsværk: Finansk Dansk

Et lille opslagsværk der giver en introduktion til ord og begreber i den finansielle verden. Kan også bestilles som fysisk lommebog – kontakt Daniel Dalum Larsen.

Finansk - Dansk (PDF)Finansk - English (PDF)

Opslagsværk: Hvad kan jeg blive i Finanssektoren?

Et lille opslagsværk som giver inspiration til jobs og karrieremuligheder i en sektor i udvikling. Kan også bestilles som fysisk lommebog – kontakt Daniel Dalum Larsen.

Hvad kan jeg blive? – Dansk (PDF)

Hvad kan jeg blive? – English (PDF)

Opslagsværk: Hvem, hvad, hvor?

Et lille opslagsværk om finanssektoren, som ridser op, hvem der tegner sektoren, hvad der sker i den, og hvor man kan få større indsigt. Kan også bestilles som fysisk lommebog – kontakt Daniel Dalum Larsen.

Hvem, hvad, hvor? - Dansk (PDF)Who, what, where? - English (PDF)

​Relevante links

Alle medlemstilbud for studerende

Arrangementskalender
Her finder du oversigten over kommende arrangementer. Søg evt. med filter "Studerende" under Kategori.

Mentorordning for studerende

NYA – netværk for unge akademikere under 35

Work Life Investment
Her kan du bl.a. indsende dit CV og jobansøgning og få feedback inden for 24 timer.

Få svar på spørgsmål om hvervning

Susanne Grantzau
32 66 14 36 / 61 20 97 69