17-09-2015 |  Carsten Jørgensen, cjo@finansforbundet.dk

Ny hjemmeside tilpasset små skærme

Mere end hver tredje besøger Finansforbundet.dk via en mobiltelefon eller tablet. Derfor er den nye hjemmeside tilpasset små skærme.

Indholdet på Finansforbundet.dk er henover sommeren blevet gennemskrevet, redigeret og forkortet, så hjemmesiden bedre kan opleves fra en mobiltelefon eller en tablet, end den gamle version af selvsamme website. Undersøgelser har nemlig vist, at mere end hver tredje besøger Finansforbundet.dk fra en mobiltelefon elleren tablet.

Resultatet af den nye mobilvenlige hjemmeside har kunnet ses siden 1. september. Ganske vist har der været nogle fejl og mangler, men de fleste af dem er nu udbedret.

Al information til tillidsvalgte er samlet under menupunktet "For tillidsvalgte"

Herunder finder du:

• Nyheder fra Fagligt Nyt.
  • Grunduddannelsen og videreuddannelsen med datoer og tilmelding samt deltagerinfo.
  • Alt om tillidsmandsarbejdet, som beskriver de forskellige roller, en tillidsmand har: At arbejde for gode arbejdsforhold, være kontaktperson når der fyres, rådgive medlemmer, hverve nye medlemmer, forhandle lokalaftaler og opdatere medlemslister. Her finder I også overenskomstinfo til tillidsvalgte, forbundskalenderen, og adgang til netværk og politik (tidligere Finansnet).
  • Arbejdsmiljørepræsentanter, medarbejdervalgte bestyrelsesmedlemmer, samarbejdsudvalgsmedlemmer og faglige personaleforeninger har fået hver deres side med information om hvervet samt uddannelse/arrangementer.
  • Til sidst er der også information om tillidsmandsvalget med link til indberetning, som jo er nært forestående her i efteråret.
  • Adgangen til kredsenes Finansnet findes på kredssiderne. Finansnet har også ændret udseende, men alt indhold er det samme som tidligere.

Er der noget, du ikke kan finde eller savner, er du velkommen til at sende os en mail på webredaktionen@finansforbundet.dk.