Forsikring via Finansforbundet

Som medlem af Finansforbundet kan du få attraktive tilbud og faste lave priser på forsikringer i Tryg.

Forsikringer hos Tryg

Åbn alle

Få attraktive tilbud på forsikringer i Tryg

Benyt anledningen til at få et forsikringstjek – måske kan du spare penge eller få en bedre dækning i Tryg.

Ring på +45 44 20 52 00, og tal med en rådgiver i Tryg, der kan gennemgå dine nuværende forsikringer og give dig et tilbud, der er passer til dine specifikke behov.

Du kan også vælge at uploade dine eksisterende policer og sende dem til Tryg, der så vil vende tilbage med et tilbud til dig. Det gør du på finansforbundet.tryg.dk, hvor du også kan beregne din pris på de forsikringer, du er interesseret i.

Læs mere om forsikringstilbuddet hos Tryg og beregn prisen

Kunder i Tryg er medlem i TryghedsGruppen

TryghedsGruppen lægger vægt på, at kunderne skal have del af et eventuelt overskud, og det har de seneste år betydet, at kunderne har fået udbetalt en årlig bonus på otte procent af deres forsikringspræmie. TryghedsGruppen driver også TrygFonden, der er kendt for blandt andet hjertestartere, kystlivredning og krammebamser.

Gruppelivsforsikring hos Forenede Gruppeliv

Åbn alle

Har du en gruppelivsforsikring via Finansforbundet?

Din gruppelivsforsikring kan levere økonomisk støtte til din familie, når du dør. Gruppelivsforsikringen via Finansforbundet gælder, indtil du er 67 og er medlem af Finansforbundet.

Hvis du har tegnet en gruppelivsforsikring via Finansforbundet, og har du spørgsmål til den, kan medlemsservice hjælpe.

Du kan også hente hjælp i medlemsservice, hvis du er i tvivl, om du har en gruppelivsforsikring via Finansforbundet.

Ring eller skriv til medlemsservice:

Få svar på spørgsmål

Medlems-administration
medlem@finansforbundet.dk

Vil du vide mere om  forsikring via Tryg?